התוכן הוא המלך

פתיחת סתימה בשירותים

אם האסלה שלך לא מתנקזת כמו שצריך, ייתכן שתצטרך לקרוא לאינסטלטור שיפנה אותה.
שירותים סתומים יכולים להיגרם מכמה דברים, כולל מלכודת p סתומה או נחש אינסטלציה. במאמר זה, נסקור את היסודות כיצד לפנות סתימה בשירותים. לפני שתתחיל, קבע את הבעיה הגדולה ביותר.

שימוש בנחש אינסטלציה לפתיחת סתימה בשירותים

לפני שמנסים להשתמש בנחש אינסטלציה כדי לפתוח סתימה באסלה, כדאי לקרוא על הדרך הנכונה להפעלתו. לכלי זה יש וו בקצה אחד שיסתבך את כל החפצים המוצקים בצינור. כדי להשתמש בכלי, עליך לסובב את הארכובה שוב ושוב תוך החזקת ידית המקדחה יציבה. לאחר מכן, סובב את המקדחה עד לשחרור הנחש. לאחר שהנחש פנוי, גלגל את קצה הנחש בחזרה פנימה ובדוק אם יש סתימה.

נחש אינסטלציה מגיע בהרבה סגנונות ופונקציות שונות. ישנם כמה סוגים שונים, לרבות מקמחי כבלים ומזלפי ארון. לכל אחד יש יתרונות וחסרונות משלו. לדוגמה, למקדח כבל יש ידית ארוכה יותר כדי לעזור למשתמש להגיע לטווח ארוך יותר לתוך הניקוז. ניתן להשתמש בכלי זה לפתיחת קבקבים באסלה שקשה להגיע אליהם עם בוכנה.

זיהוי הבעיות העיקריות הגורמות לחסימה

הצעד הראשון לתיקון אסלה מגובה הוא זיהוי הבעיות העיקריות. חלק מהבעיות הנפוצות ביותר כוללות פסולת, מגבונים לחים, הצטברות אבנית, ונייר טואלט מוגזם. כמו כן, עלולות להיווצר סתימות בעת נזילת מים ממערכת הצנרת של האסלה. אם הבעיות הללו אכן מתרחשות, כדאי לקרוא לאינסטלטור שיבוא לתקן אותן.

רוב האנשים לא מבלים זמן רב במחשבה על השירותים שלהם, אבל הם עלולים לגרום לבעיות גדולות. שירותים עלולים להיחסם מכמה סיבות, והדרך הטובה ביותר לתקן אותם היא לזהות את הבעיות שגורמות להם מלכתחילה. במקרים השכיחים ביותר, סתימות בשירותים נגרמות עקב סתימה בקו הביוב. פסולת ממערכת האינסטלציה בבית זורמת דרך מספר קווי ניקוז ודרך קו ביוב ראשי למתקן לטיפול בשפכים או למערכת ספיגה.
יש לכם סתימה בשירותים אתם צריכים להזמין מומחה פתיחת סתימות תוכלו להזמין שירותים באתר אינסטלטור עד הבית https://www.plumber4you.co.il/

שימוש בבוכנה לניקוי סתימה בשירותים

שימוש בבוכנה לניקוי סתימות באסלה היא השיטה המסורתית לפינוי סתימות.
עם זאת, אם אין לך אחת בהישג יד, אתה יכול לנסות להשתמש במברשת אסלה או נחש של שרברב.
במקרה ששיטות אלה לא עובדות, אתה יכול לנסות להשתמש במים חמים כדי לנקות את החסימה. שימוש במים חמים יכול להמיס את הסתימה בקערת האסלה, כך שתוכל לשטוף שוב.

ניתן להשתמש בבוכנה רגילה כדי לפתוח סתימה בניקוז האמבטיה. כדי להשתמש בו,
הכנס את הבוכנה בזווית של כ-45 מעלות או 90 מעלות. דחוף את הבוכנה כלפי מטה לביוב כמה פעמים כדי להוציא פסולת מהניקוז.
לאחר שהסתימה הוסרה, שטפו את הבוכנה מתחת לברז או במקלחת. לאחר מכן, אחסן אותו במקום יבש.
פתיחת סתימה בשירותים

שימוש במלכודת p לניקוי סתימה בשירותים

ראשית, אתה צריך לנקות את ה-p-trap, האזור בתחתית קערת השירותים שבו נאספים מים.
חלק זה של האסלה קל להתמודד איתו, אך זהו אחד המקומות הסבירים ביותר לסתימה. הסיבה שהאזור הזה רגיש יותר לסתימה היא בגלל שמדובר בסיבוב מהיר,
כך שהמים שנאספים שם יועברו רחוק יותר בצינורות. שימוש בסמרטוט כדי לנגב שפיכות הוא רעיון טוב גם כן.

שימוש במתלה מתכת תיל היא דרך קלה להסיר את הסתימה מקערת האסלה. שיטות מסוימות דורשות חיתוך של מתלה החוט בצוואר,
אבל אתה לא חייב. אם יש לך וו בקצה, אתה יכול פשוט לפתוח אותו ולהכניס אותו לקערת השירותים.
לאחר מכן, פשוט סובב את המתלה עד שתרגיש התנגדות. פעולה זו תסיר פסולת אנושית ותפתח את פתח הניקוז.