התוכן הוא המלך

ניקוי חלונות בבית או בעסק

טיפים שימושיים ניקוי חלונות בבית או בעסק

ניקוי חלונות בבית או בעסק יכול להיות משמעותי מאוד לאיך אנו נראים כלפי חוץ.
אנשים רבים שופטים אותנו על פי הרהיטים שיש לנו בבית, על פי הסדר והניקיון, על פי המראה החיצוני שלנו ועוד.
בעוד לאנשים מסוימים זה לא אכפת מה אחרים חושבים, הרי שישנם אחרים שזה בהחלט חשוב להם שיחשבו עליהם דברים טובים ויראו אותם בצורה חיובית, בין אם זה כדי לתת להם הרגשה טובה או פשוט למוניטין שלהם. כך או כך ניקוי חלונות מתבקש במקרה כזה וכדאי לעתים לשלם כמה מאות שקלים לאיש מקצוע מנוסה שיבצע את העבודה מבלי לחפף ויחסוך לכם שעות של עבודה.

ניקוי חלונות לבתים פרטיים:

שירותי ניקוי חלונות לבתים פרטיים הוא שירות שכיח במיוחד.
לא כל משפחה משקיע בניקוי החלונות בבית ובוודאי לא משפחות הגרות בבניין מגורים.
חשוב לנקות את החלונות בבית קודם כל בשביל הבריאות והנינוחות של דיירי הבית. מלבד האבק הרב המצטבר על החלונות ובין המסילות, יכולים להצטבר גם שאריות לכלוכים נוספים, חרקים שיכולים למצוא מקום מחבוא במסילות, קורי עכביש, כתמים שונים על החלונות ועוד. לכלוך מסוים שלא מנקים לעתים קרובות עשוי להיטמע בחלונות ולהישאר לתמיד. גם כשמנקים את החלונות צריך לעשות את זה בצורה נכונה, לא מחפפת ובזהירות מבלי לשרוט את החלונות.

ניקוי חלונות בבית או בעסק

ניקוי חלונות בבית או בעסק בחירת חברה מקצועית

בתי עסק רבים שוכרים חברה מקצועית לניקוי חלונות משום שהם יודעים כי החזית של החנות שלהם אומרת הרבה גם על החנות וההתנהלות שלה וגם באופן כללי חלון ראווה שבו מפרסמים מוצרים, טוב שיהיה נקי כל הזמן.
אתם לא רוצים שאנשים יתייחסו רק לטביעות האצבעות או הלכלוך שיש על חזית החנות שלכם אלא שיתרכזו במוצרים ובמבצעים המפורסמים בחלון הראווה.
משום כך צריך לנקות את החלונות לעתים קרובות.
בין אם החנות בקניון או ברחוב הומה אדם מרכזי בעיר תוכלו לשכור אנשי מקצוע שיבצעו את העבודה עבורכם ואף להזמין אותם לביצוע עבודה שוטפת אחת לטווח זמן קבוע.

לעוד טיפים שימושים כנסו לדף זירת המומחים

איך מנקים חלונות בצורה מקצועית?

ניתן להשתמש בנייר סופג, עיתון או סמרטוט מיוחד אולם לא כדאי להשתמש בסקוצ'ים או ספוגים למיניהם.
ישנם גם מגבים מיוחדים שניתן להשתמש בהם לצורך הניקיון.
חומרי הניקיון יהיו חומרים לא רעילים, כאלה שאם ילדים יגעו בהם בטעות הם לא יסכנו אותם. ניתן להשתמש בסבון ידיים רגיל או במנקה חלונות כאשר המוצר הוא בעל אישור מטעם משרד הבריאות ו/או המשרד להגנת הסביבה כמובן. 

מה לגבי חלונות בגובה?

כדי לנקות חלונות בגובה צריך המנקה להיות בעל אישור עבודה בגובה.
אישור זה ניתן למי שעבר הדרכה מקצועית על הסכנות הכרוכות בעבודה בגובה ואיך לבצע אותן בצורה בטוחה, מקצועית וכזו המפחיתה את הסיכון לאסון.
על העובד להיות עירני ביום העבודה ולבצע את העבודה בצורה בטוחה ככל האפשר. מומלץ להימנע מניקוי חלונות בגובה בעצמכם ולשכור אנשי מקצוע מנוסים לבצע את העבודה.