התוכן הוא המלך

גישה בעייתית לביובית לפתיחת הסתימה? ביובית נמוכה זה הפתרון עבורכם 

אין ספק, שהזמנת ביובית הופכת את מלאכת שאיבת ההצפות ופתיחת סתימות הביוב לקלה יותר.אולם, כאשר בור הביוב נמצא במפלס בעל תקרה נמוכה או גישה ללא רוחב מספיק גדול למשאית, יהיה קושי בגישה אל בור הביוב. לכן, הפתרון הטוב ביותר הוא הזמנת ביובית נמוכה.

מה מאפיין את הלקוחות שמזמינים ביובית נמוכה?

בדרך כלל- בעלי בתים פרטיים, לא יזמינו ביובית נמוכה. שירות זה ניתן בעיקר לבנייני מגורים שנבנו בסגנון בנייה חדיש עם קומות חניה בעלי תקרות נמוכות או בעלי חניונים, מגורים בסמטאות צרות ועוד. הזמנות של ביובית נמוכה נפוצים גם בתוך מבני תעשייה. בדרך כלל, ההצפות בבורות ביוב אלו מתרחשות לא בגלל שבורות הביוב ישנים, אלא בגלל העומס שיש על בורות אלו. סתימות ביוב שנוצרו כתוצאה מחדירת שורשים, פחות נפוצה בבורות אלו.

מה מאפיין משאיות של ביובית נמוכה?

משאיות של ביובית נמוכה, מתאפיינות בכך שהן לרוב צרות יותר ותמיד נמוכות יותר מאשר משאית ביוב. חלק מחברות הביובית, משתמשות ברכבים מסחריים ובטנדרים והופכות אותם לרכבי ביובית זעירים, שמצליחים להיכנס לכל קומה של חנייה מקורה. סוג נוסף של ביובית נמוכה, היא משאבת ביובית עם מיכל, ששמים בתוך עגלת משא – סוג זה פחות נפוץ ומתאים בעיקר לסמטאות צרות מאוד ומקומות בעלי גישה מוגבלת.

גישה בעייתית לביובית

האם כל שירותי הביובית הרגילים ניתנים ברכבים הנמוכים?

אפשר לחשוב בטעות שמי שמזמין ביובית נמוכה מקבל שירות מצומצם יותר. אולם זו טעות! מי שמזמין ביובית נמוכה מקבל את כל השירותים הניתנים. גם בביובית הנמוכה יש משאבות משוכללות, ומנגנון לשטיפה בלחץ גבוה. ההבדל הוא רק בגודל המיכל. אולם בדרך כלל, בשטחים בעלי תקרה נמוכה, אין צורך לשאוב כמות גדולה של מי ביוב בשונה לדוגמא מהצפה נרחבת. וכמובן, את המיכל הקטן עם מי הביוב, מרוקנים אל מתקן השפכים המקומי.

גם לבורות ביוב במפלסים עם תקרה נמוכה מחדירים רובוט

הרובוט המוחדר לבורות הביוב, מותאם מאוד דווקא לבורות הנמצאים במפלס עם קרקע נמוכה. ואפשר בהחלט להביא את הרובוט לשטח בתוך רכב הביובית הנמוכה. בדרך כלל, העבודות הנפוצות של הרובוט בבורות אלו, יהיו ניקוי הבור משאריות בטון ופסולת קשה.

האם ניתן לשאוב מפרידי שומן גם באמצעות ביובית נמוכה?

אפשר בהחלט לשאוב מפרידי שומן גם באמצעות ביובית נמוכה. אולם, כיוון שהמיכל קטן, אי אפשר יהיה לשאוב בורות מפרידי שומן גדולים.

מהי איכות השירות של צוות ביובית נמוכה?

החברות המספקות שירות ביובית, יתנו ללקוח את אותו היחס האדיב ובשירות המקצועי, גם כאשר ישלחו אליו צוות ביובית נמוכה. גם במקרה זה, הזמינות של השירות תהיה מיידית. גם צוות ביובית נמוכה באפשרותו לספק שירות של צילום של בור הביוב והקווים, ויאתר את הגורם לסתימה. ברכב הביובית הנמוכה יש את הציוד הרגיל בדומה למשאיות הגדולות והמאובזרות לבובית נמוכה יש את כל הדרוש לצורך טיפול בצנרת מקולקלת של הביוב.

האם הזמנת ביובית נמוכה עולה הרבה כסף?

שירות הזמנת ביובית אינה יקרה יותר מהזמנת ביובית רגילה, אך ללא ספק בהחלט משתלם בעלות מול תועלת הסופי. העלות ההתחלתית של הזמנת ביובית נמוכה היא סביב 500 ₪.