התוכן הוא המלך

ספא מומלץ בחולון

ספא בחולון – טיפול עצמי מפנק

עיצמו עיניים, וחישבו בינכם לבין עצמכם, איפה הכי הייתם רוצים להיות כרגע?
אם התשובה האינטואיטיבית שלכם הייתה בספא, הגעתם למקום הנכון. במהלך שגרת היום, אנו נתקלים בלחצים רבים, המשפיעים על מצב רוחנו ועל הגוף שלנו גם כן. מחקרים מצאו כי טיפול שכולל עיסויים בספא מוריד את הלחצים הנצברים בשרירים ותורם לתחושה נפשית נעימה יותר.

ספא מומלץ בחולון
ספא ומסאז אישי

עיסוי הינו טיפול אישי אשר חשובשיבוצע על ידי בעל מקצוע מוסמך לעניין. טיפול בספא על ידי אדם שאיננו מוסמך לכך עלול לגרום לכאבים נוספים ולתופעות לוואי לא נעימות. כאשר אתם נגשים לחפש ספא עליכם לברר כמה שיותר פרטים על מרכז הספא בו אתם מעוניינים. כמה שנות נסיון יש למעסה, האם המתקנים באתר הספא חדישים? שאלות אלו ועוד משחקות תפקיד חשוב ומהותי בבחירת הספא, בנוסף למחיר כמובן.

סוגי עיסוי וטיפול שונים

בספא המודרני קיימים מספר רב של סוגי טיפולים אשר יכולים להתאים לך. החל מרפלקסולוגיה, ארומטרפיה, עיסוי שוודי או סתם בילוי בגקוזי. ספא הינו מקום שכבר זמן רב לא מוגבל לטיפולי עיסוי בלבד. קיימים מספר מקומות ספא בארץ אשר כוללים גם מרכזים לחוגים שונים ומעניינים ליצירה ולשעות הפנאי.
מרכזי ספא קטנים וגדולים

מספר האנשים בספא משנה מאוד. אם מדובר בצימר שקורא לעצמו ספא, אז סביר להניח שהם יציעו שירותים מצומצמים יותר ממרכז ספא גדול יותר. אם אתם סובלים מכאבי גב, כדאי להתייעץ עם הרופא או הפיזיוטרפיסט שלכם לפני הרשמות בספא כלשהו, וכן לבדוק את האפשרות להנחה כלשהי מצד קופת החולים. גם וועדי עובדים, מקומות עבודה, וארגונים שונים כגון חבר מספקים דילים מצוינים לבחירת ספא וחבילת פינוק.ספא זוגי
חבילות ספא זוגיות נעשו פופולריות מאוד בשנים האחרונות. זוגות שמעוניינות בטיפול ספא רומנטי בוחרות בדרך כלל באחד מהמקומות הקרובים למקום מגוריהם. חשוב לציין כי איכות הספא נקבעת הרבה על פי המטפל. כך יתכן שתגיעו לספא מדהים, עם בריכה, גקוזי, סאונה, מתקני כושר ועוד כהנה וכהנה שירותים, אולם המטפל ששכר הספא איננו מקצועי ואז חוויתכם תפגע.
קיימים 3 גורמים שיכולים לשפר מאוד את חווית הספא:
1. ריח – שימוש בנרות רוחניים הינו תענוג מדהים שהשפעתו תפתיע גם את הסקפטיים ביותר. התענגו על ריח הלוטוס המתקתק או על ריח האקליפטוס המרענן והכיף שלכם ישודרג פלאים.
2. טעם – חבילות ספא רבות מציעות ארוחה לאחר הטיפול, ונושא זה לרוב אינו זוכה לתשומת לב הראויה לו. “נהננו מהספא, אז העיקר שנהיה שבעים”- זוהי לא חשיבה חכמה. חשוב שהארוחה אחרי הטיפול לא תהיה כבדה מדי, ורצוי שתכיל תפריט טעים אך גם בריא. כך תצאו שבעים ומרוצים, ותרצו לחזור לספא ולמסעדה לאחר מכן בשנית.
3. שמיעה- אם תתנסו בחבילת ספא ללא מוזיקה ועם מוזיקה תבינו את ההבדל. המוזיקה עוזרת לשחרור הגוף ומעבירה אותך לעולם אחר של שלווה.
מצויים מספר אתרי ספא מובחרים שנמצאים אצל בתי מלון או מלונות ברחבי הארץ. הרשמו עכשיו לספא ותבלו מחוויה בלתי נשכחת של עינוג הגוף.